Vision

To help transition Japan to a peace promoting post-carbon country while enjoying every step of the process.
僕のビジョンは、祖国日本で、平和文化を育みポストカーボン(Post-Carbon) 社会を促進してゆく事です。
化石燃料や原子力に頼らず、他国の資源を取らない、
自給自足な国へのトランジションを実現させてゆきたいです。

Friday, June 25, 2010

Books and Documentaries

Below is a website I made, and this page is a bunch of my recommended books and documentaries. They have transformed me to who I am today and I think are essential reads. But, I guess we all have our own list of books that we want to share with everyone. In any case, the top 4 were probably the most influential to me and I hope you will come across them someday.

下のホームページはイギリスのブリストルに住んでいたときに始めた物です。リンクは僕の最高のお勧めの本やドキュメンタリーのリストです。時間があれば是非見てみてください。これらによって僕の人生が大きく変わりました。特に上位4冊の本。かなり世の中を観察して理解する視力が深まりました。世界には賢い人がいっぱいいますね〜。関心。

http://sustainabilian.web.fc2.com/booksfilms.html

No comments:

Post a Comment